امیرعلیامیرعلی، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 4 روز سن داره

ني ني كوچولوي خونوادمون

نظرات (2)

بهار مامانه برسام
22 شهریور 92 11:44
سلام گلم
ممنون از محبتت که ما رو لینک کردی
گلم منم شما رو با کمال میل و افتخار لینک کردم
عزیزم چه عکس نازی گذاشتی
انگار برسام من خوابیده....آخه برسامم وقتی تازه دنیا اومده بود همینطوری میخوابید....
الان چند روزه دلم هوای اون دوران رو کرده دیدید که عکس نوازدی برسامم گذاشتم الانم اومدم وب شما این عکس رو دیدم همون حالت برسامم رو تویه این عکس دیدم اصلا یه حالی شدم........
واقعا عمر خیلی زود میگذره

گلم بهتون تبریک میگم اومدنت به جمع مامانای نی نی وبلاگی رو امیدوارم بتونیم در کنار هم لحظات خوبی داشته باشیم
با آرزوی بهترین ها برای شما


خیلی مونده تا خودم مامان بشم.
اما چون بچه دوس دارم این وبلاگ رو
واسه برادر زادم ساختم.
بهار مامانه برسام
22 شهریور 92 15:45
گلم تبریک من به خاطر پیوستن شما به جمع نی نی وبلاگی ها بود وگرنه متوجه شدم که وبلاگ رو برای برادر زاده ی به دنیا نیومدتون ایجاد کردید
انشاالله که شما هم به وقتش با یک ۀقای خوب و محترم ازدواج کنید و خدا بهتون نی نی های خوشمل خوشمل بده
انشاالله برادر زاده ی عزیزتون به سلامتی دنیا بیاد و قدر عمه ی مهربونش رو بدونه که براش این وب رو ایجاد کرده
در پناه خدا
روزتون خوش


مرسی عزیزم